“Mijn probleem was dat ik het gevoel had alles in mijn eentje te doen en ik zocht iemand die thuis was in het gebruik van sociale media. Ik had behoefte aan iemand die ik vertrouwde en aan wie ik wat zich voordeed op het gebied van de communicatie met mijn doelgroep(en) kon voorleggen.”

Wat mij vooral opvalt is dat jij een ideale gesprekspartner voor mij bent. Het helpt mij om dingen aan je voor te leggen waar ik over twijfel, door het hardop aan jou te vertellen en jouw reactie te horen, valt het vaak als een puzzel in elkaar. Je bent nuchter en invoelend, denkt strategisch, zet alles makkelijk op een rijtje, draagt ideeën aan maar pusht niet, hebt gevoel voor humor, schrijft heldere verslagen van iedere bijeenkomst wat mij weer meer structuur biedt, voordeel is ook dat je zelf Harttaal hebt gedaan, je weet waar ik het over heb.

“Ik zou je zeker aanraden aan anderen. Ik denk dat vooral het strategische marketing denken voor mij heel waardevol is, omdat ik zelf zo sterk gericht ben op de inhoud. Je bent een zeer ervaren communicatiedeskundige, die jaren van ervaring tellen, het brengt een rust met zich mee die heel prettig is. Dat is wat ik bij dertigers die misschien wel veel kennis hebben, toch mis.”