Marketing- en communicatiemix
Tijdens deze stap bepalen we welke kanalen jij gaat gebruiken om jouw verhaal met jouw (toekomstige) klanten te delen. We achterhalen op welke kanalen jouw klanten actief zijn. Weten we dat, dan kunnen we voor jou – op maat – een marketing- en communicatiemix samenstellen. Die zal bestaan uit een combinatie van bijvoorbeeld social media, jouw website en/of een nieuwsbrief. Deze online kanalen kunnen worden aangevuld met offline kanalen, zoals een klantenevenement of een relatiedag.
Nadat de marketing- en communicatiemix is bepaald, richten we de kanalen in of optimaliseren we de bestaande kanalen. Daarnaast schenken we aandacht aan jouw beeldbank. Het is wel zo praktisch om foto’s op voorraad te hebben die je bij elke uiting kunt plaatsen. Doe je dit met alleen eigen beeld of een combinatie van eigen beeld en (gratis) beeld van professionele beeldbanken? Als je foto’s laat schieten door een professional, kun je ervoor zorgen dat ze precies passen bij de uitstraling die jij naar buiten wilt hebben. Indien nodig zorgen we samen voor een duidelijke briefing naar de fotograaf.